Un pettine laser pò veramente stimulà a crescita di i capelli è riduce a perdita di capelli?
A risposta onesta hè:
Micca per tutti.
A spazzola di crescita di capelli laser hè pruvata per migliurà a crescita di i capelli per tutti quelli chì anu follicle di capelli vivi in ​​u so scalp.
Quelli chì ùn anu micca - ùn ponu micca benefiziu di stu trattamentu efficace, naturali, non invasivu è costu-efficace per a perdita di capelli.
U pettine di crescita di capelli laser pò aiutà à l'omi è e donne cù diversi gradi di perdita di capelli, sia da un sbilanciamentu hormonal sia da l'alopecia androgenetica.
È, pò risparmià una tonna di soldi in cliniche di crescita di capelli o visite dermatologi.

I pettini laser funzionanu?
Una spazzola laser per a crescita di i capelli hè basicamente una spazzola riscaldata à infrarossi (Laser Low-Level).Ancu se u Laser sona cum'è qualcosa chì pò brusgià un pirtusu in u vostru capu, in realtà, i spazzole laser usanu Laser Low-Level chì ùn brusgiarà micca u vostru scalp è sò perfettamente sicuri.
A luce infrarossa stimula i follicle di u pilu (via fotobiostimulazione) è "li sveglia" torna in u ciculu di crescita di i capelli (cunnisciutu cum'è a fase Anagen).
Eccu ciò chì succede:
● U prucessu naturalmente aumenta a produzzione di ATP è di keratina, chì sò l'enzimi rispunsevuli di furnisce l'energia à e cellule viventi, cumpresi i follicle di capelli.
● LLLT aumenta a circulazione di sangue lucale, chì accelera è prumove a consegna di nutrienti chjave per a crescita di capelli novi, forti è sani.

U risultatu ?
Crescita di capelli più grossa, più forte, più piena è sana, è riduce l'arrugginimentu è a perdita di i capelli.
(È un bonu pocu cunnisciutu: Un pente infrared pò esse assai utile per l'eczema di u scalp è prurizia. Questa lunghezza d'onda hè pruvata per riduce u rossu è u prurito di a pelle)

Effetti Laser Comb Laser
Per mezu di a nostra ricerca, ùn anu micca signalatu effetti secundari in tutti i studii.
Un totale di sette studii double-blind (studii elencati à a fine di u postu), chì implicanu più di 450 sughjetti maschili è femini, sò stati realizati nantu à u Laser Comb in parechje strutture di ricerca.
Tutti i sughjetti (età 25-60) soffrenu di Alopecia Androgenetica per almenu un annu.
Per mezu di u studiu, anu utilizatu u pettine laser per 8-15 minuti, 3 volte à settimana - per 26 simane.

U risultatu ?
Tasso di successu di 93% in a riduzione di a perdita di capelli, in crescita di capelli novi, più pieni è più maneggevoli.Questa crescita era una media di circa 19 capelli / cm in un periodu di sei mesi.

Cumu aduprà Utilizà un pettine laser per a crescita di i capelli
Per ottene u megliu risultati di crescita di i capelli, basta à passà u pettine lentamente nantu à a zona di u scalp induve soffrenu di a perdita di capelli o di caduta di capelli - circa trè volte à settimana per 8-15 minuti ogni volta (u tempu di trattamentu dipende da u dispusitivu).Aduprà nantu à un scalp pulito, senza qualsiasi prudutti di styling, olii eccessivi, gels, è sprays - perchè ponu impedisce a luce di ghjunghje à i vostri follicle di capelli.

Attenzione
A cunsistenza hè chjave in stu trattamentu di a crescita di i capelli in casa.Se ùn vi impegnate micca à seguità istruzzioni - e vostre probabilità di risultati pusitivi seranu più bassu di a media.


Tempu di Postu: Apr-03-2021