I benefici di e maschere LED dipendenu da u culore di a luce utilizata, per dà una pelle più chjara è liscia.Chjamate maschere di luce LED, sò ciò chì sonu cum'è: apparecchi illuminati da luci LED chì portate nantu à a vostra faccia.

E maschere LED sò sicure per aduprà?

E maschere LED anu un prufilu di sicurezza "eccellente", secondu una rivista publicata in ferraghju 2018 in u Journal of Clinical and Aesthetic Dermatology.

E ancu s'è vo avete intesu più persone parlà di elli ultimamente, ùn sò nunda di novu."Questi dispusitivi sò stati intornu per decennii è sò generalmente utilizati da dermatologi o estetici in un ambiente di l'uffiziu per trattà l'infiammazione dopu à i trattamenti faciali, minimizzà i fugliali, è dà a pelle un impulso generale", dice Sheel Desai Solomon, MD, un dermatologu certificatu da u bordu. l'area di Raleigh-Durham in North Carolina.Oghje pudete cumprà sti dispusitivi è aduprà in casa.

I media suciali hè un pussibbili mutivu chì pudete avè vistu una copertura recente di questi dispositi d'altru mondu in publicazioni di bellezza.A supermodella è l'autore Chrissy Teigen hà publicatu hilarantemente una foto di sè stessu nantu à Instagram in uttrovi 2018 chì porta ciò chì pare una maschera LED rossa (è beie vinu da una paglia).L'attore Kate Hudson hà sparte una foto simili pochi anni fà.

A cunvenzione di migliurà a vostra pelle mentre beve vinu o stendu in u lettu pò esse un puntu di vendita enormu - face a cura di a pelle faciule."Se a ghjente crede [i maschere] funziona in modu efficace cum'è un trattamentu in l'uffiziu, risparmianu u tempu di viaghjà à u duttore, aspittendu per vede un dermatologu, è soldi per visiti in l'uffiziu", dice u Dr Solomon.

led mask anti aging

Chì face una maschera LED à a vostra pelle?

Ogni maschera impiega un spettru sfarente di lunghezze d'onda di luce chì penetranu in a pelle per attivà cambiamenti à u livellu moleculare, dice Michele Farber, MD, un dermatologu certificatu da u bordu di Schweiger Dermatology Group in New York City.

Ogni spettru di luce pruduce un culore diversu per destinà diverse preoccupazioni di a pelle.

Per esempiu, a luce rossa hè pensata per aumentà a circulazione è stimulà u colagenu, facendu utile per quelli chì cercanu di riduce l'aspettu di linee è arrughe, spiega.Una perdita di collagene, chì tende à accade in a pelle invechjata è dannata da u sole, pò cuntribuisce à e linee fini è arrughe, a ricerca passata in u American Journal of Pathology trova.

Per d 'altra banda, a luce blu mira à i battìri chì causanu l'acne, chì ponu aiutà à piantà u ciculu di eruzioni, nota a ricerca in u Journal of the American Academy of Dermatology da ghjugnu 2017. Quessi sò i dui culori più cumuni è populari utilizati, ma hè hà ancu una luce supplementaria, cum'è u giallu (per riduce u rossu) è u verde (per diminuisce a pigmentazione), etc.

led mask anti aging

E maschere LED funzionanu veramente?

A ricerca daretu à e maschere LED hè centrata nantu à e luci aduprate, è se andate da quelli scuperte, e maschere LED ponu esse benefiche per a vostra pelle.

Per esempiu, in un studiu cù 52 participanti di e donne publicatu in l'emissione di marzu 2017 di Chirurgia Dermatologica, i circadori anu truvatu chì u trattamentu di luce LED rossa hà migliuratu e misure di arrughe di l'area di l'ochji.Un altru studiu, in l'aostu 2018 Lasers in Surgery and Medicine, hà datu à l'utilizatori di i dispositi LED per u rejuveneamentu di a pelle (migliurà l'elasticità, l'idratazione, e rughe) un gradu di "C".Videndu una migliione in certi misuri, cum'è e arrughe.

Quandu si tratta di l'acne, una rivista di ricerca in l'emissione di marzu-aprile 2017 di Clinics in Dermatology hà nutatu chì a terapia di luce rossa è blu per l'acne riduceva i difetti da 46 à 76 per centu dopu 4 à 12 settimane di trattamentu.In una rivista di 37 prucessi clinichi publicati in l'Archivi di Ricerca Dermatologica di Maghju di u 2021, l'autori anu guardatu i dispositi basati in casa è a so efficacità in una varietà di cundizioni dermatologiche, in ultimamente ricumandendu u trattamentu LED per l'acne.

A ricerca mostra chì a luce blu penetra in i follicle di i capelli è i pori."A bacteria pò esse assai suscettibile à u spettru di luce blu.Ferma u so metabolismu è li tomba ", dice Salomon.Questu hè vantaghju per prevene future breakouts."A cuntrariu di i trattamenti topici chì travaglianu per facilità l'inflamazioni è i batteri nantu à a superficia di a pelle, u trattamentu ligeru elimina i battìri chì causanu l'acne in a pelle prima ch'ella principia à alimentà nantu à e glànduli d'oliu, causendu rossu è inflammazioni", aghjusta.Perchè a luce rossa reduce a inflamazioni, pò ancu esse aduprata in cumminazione cù a luce blu per affruntà l'acne.


Tempu di Postu: Oct-03-2021