Aghjunghjendu umidità à l'aria, l'umidificatori pò esse benefizièvule per parechje cundizione medica.
L'aria secca pò causà l'evaporazione di l'umidità da a pelle è i sintomi respiratorii s'aggravanu cù u tempu.Adding umidità à l'aria cù un umidificatore pò contru à questi prublemi.
L'umidificatori ponu aiutà e persone chì sperimentanu:
● pelle secca
● ochji irritati
● secchezza in a gola o in l'aria
● allergii
● tosse frequenti
● nasu sanguinanti
● mal di testa sinusali
● labbra crepate

Cinque usi di umidificatore è i so benefici

Certi pirsuni sperimentanu sintomi respiratorii in i mesi di l'estiu, quandu u clima hè caldu, è l'aria cuntene più allergens.L'aria condizionata è i ventilatori ponu circulà l'aria secca per a stanza, è l'aria condizionata eliminanu ogni umidità da l'aria.Un umidificatore pò esse benefiziu durante sta stagione.
In ogni casu, a ghjente hè più prubabile di prufittà di un umidificatore in i mesi friddi, quandu l'aria fridda secca i pulmoni, u nasu è i labbra.Inoltre, certi tipi di riscaldamentu cintrali ponu secca l'aria in casa.
I beneficii di un umidificatore ponu include:

1. Prevenzione di a gripe

Un studiu mostra chì l'umidificatori puderanu riduce u risicu di catturà a gripe.Dopu avè aghjustatu u virus di l'influenza à l'aria cù una tosse simulata, i circadori anu truvatu chì i livelli di umidità sopra u 40 per centu disattivavanu rapidamente e particelle di virus, facendu assai menu probabili di esse infettive.

2. Facendu una tezza più pruduttiva

L'aria secca pò causà una persona per avè una tosse secca è improductiva.Adding umidità à l'aria pò ottene più umidità in e vie aeree, chì ponu fà una tezza più produtiva.Una tosse produttiva libera una mucosa intrappolata o appiccicosa.

3. Reducing snoring

Aumentà a quantità di umidità in l'aria pò ancu riduce u roncu.Se l'aria hè secca, e vie aeree di una persona sò menu prubabilmente lubricate, chì ponu aggravà u roncu.
Aghjunghjendu umidità à l'aria cù un umidificatore à a notte pò aiutà à allevà certi sintomi.

4. Mantene a pelle è i capelli umidi

Certi pirsuni avvisanu chì a so pelle, labbra è capelli diventanu secchi è fragili in l'invernu.
Parechji tippi di unità di riscaldamentu pompanu l'aria calda è secca attraversu a casa o l'uffiziu, chì ponu fà a pelle secca, pruriginosa o squamosa.L'aria fredda fora pò ancu asciucà a pelle.
Utilizà un umidificatore per aghjunghje l'umidità à l'aria interna pò aiutà à riduce l'occurrence di a pelle secca è cracked.

5. Beneficii per a casa

L'umidità da un umidificatore pò esse utile intornu à a casa.Ogni pianta d'appartamentu chì ama l'umidità pò diventà più vibrante, è i pavimenti di legnu o mobili pò durà più.L'umidità pò ancu aiutà à prevene u wallpaper da cracking è l'elettricità statica di custruisce.
L'aria umida pò ancu sentu più calda cà l'aria secca, chì puderia aiutà una persona per risparmià soldi nantu à i bills di utilità in i mesi d'invernu.

Cunsiglii basi

Cunsiglii basi per aduprà un umidificatore include:
● tena traccia di livelli umidità
● cambià l'acqua in l'umidificatore regularmente
● pulisce l'umidificatore regularmente
● cambià ogni filtri cum'è struitu
● aduprà solu acqua distillata o purificata chì ùn cuntene minerali
● prudenza quandu aduprà un umidificatore intornu à i zitelli
● seguitate istruzzioni di u fabricatore


Tempu di Postu: Mar-03-2021